Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

Πάνω στη τη γέφυρα της Πύλης


9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ουδέν κρυπτόν...!Όσο κι αν προσπάθησες να...γλιτώσεις το κέρασμα τα μάθαμε απο τρίτους!
Καλορίζικη λοιπόν και πάντα τέτοιες εντυπωσιακές λήψεις!

tsab είπε...

Υπέροχη φωτογραφία. Καταπληκτικη
σύνθεση στοιχείων και χρωμάτων που
η αποτύπωση τους ειναι πολύ
κοντά σε πίνακα ζωγραφικής!!

Αλήθεια πως ειναι το καινούργιο εργαλείο σε σχεση με την 1D MkII?

Thanassis Spanias είπε...

Δεν βρεθήκαμε τις τελευταίες μέρες Δήμητρη ώστε να στα πώ.
Το κέρασμα ισχύει βέβαια.
Η συγκεκριμένη φωτό έγινε με τεχνική hdr, αλλιλως δεν θα μπορούσα να αποδώσω τέτοια μεγάλη αντίθεση. Ακόμα και το ανθρώπινο μάτι δυσκολεύται να τα βγάλει πέρα γιατι οι προβολείς ειναι πολύ έντονοι. Αυτό όμως μου έδωσε την ιδέα να βάλω φωτιά στη γέφυρα με τις πολύπλοκες φλόγες των φωτισμένων δέντρων.
Όσο για τη μηχανή πρόκειται για απίστευτο εργαλείο πολύ ώριμο. Μπορεί να μην έχει την κατασκευή μια 1D αλλά έχει απίστευτη οπτική ποιότητα. Πρώτη φορά είδα τις πραγματικές ικανότητες του 16-35 f/2.8 . Κανένα φιλμ, ούτε και ψηφιακή αργότερα κατάφερε με τον συγκεκριμένο φακό να αποδώσει τη λεπτομέρεια που είδα απο την 5D MkII. Περισσότερα προσεχώς γιατί κι εγώ ακόμα βρίσκομαι στη περίοδο γνωριμίας.

IANIS (Giannis Doganis) είπε...

Εξαιρετικη! Μου θυμησε μια ληψη μου προ αμνημονευτων χρονων (πολυ πριν την αναστηλωση). Αν την βρω θα την ανεβασω.

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετική δημιουργία. μπράβο

Αίγλη είπε...

poli omorfi!!!kaloriziki i nea mixani!kales fotos!!!

Unknown είπε...

Εντυπωσιακή δουλειά Θανάση, από τις καλύτερες εφαρμογές του HDR που έχω δει. Μπράβο για την έμπνευση και την υλοποίηση!

BaroN είπε...

Ωραίες φωτογραφίες !! Με τις υγείες του και το καινούργιο ματζαφλάρι που απ'οτι κατάλαβα πήρες , καλές λήψεις.
Μια ερώτηση τώρα προς τους χρήστες του που απ'ότι συμπεραίνω είναι αρκετοί , τι είναι αυτό το HDR ?Οποτε το ακούω κάνω σαν άσχετος που είμαι κάτι συνειρμούς τύπου Honda CBR αντε και Kawasaki GPZ500 . μήπως εχω χάσει επεισόδια?

Ανώνυμος είπε...

Για τον BaroN. Νίκο, το HDR είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική για την οποία μπορείς να διαβάσεις εδώ ( http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging ). Αν θέλεις βοήθεια για να ασχοληθείς, πες μου

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια