Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Βραδινές ασκήσεις στο Βαρούσι #01







2 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ ωραία! Αυτό που μου αρέσει στις HDR σου Θανάση είναι ότι δεν είναι "κραυγαλέες"... πώς να το πώ; Δεν φωνάζουν από μακριά "είμαι HDR"! Χρησιμοποιείς την τεχνική με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο κατά την γνώμη μου.

Thanassis Spanias είπε...

Σταύρο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πράγματι αυτός συνήθως είναι ο σκοπός μου και χαίρομαι που πέρασε, οχι η επξεργασία για την επεξεργασία, αλλά η επεξεργασία για το θέμα.
Μεχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το hdr αν και μου άρεσε πολύ η τεχνική. Τα μεχρι πρότεινος αποτελέσματα ήταν μάλλον γελοία επειδή μάλλον ασχολήθηκα πολύ επιδερμικά με το ζήτημα. Επίσης το φωτομάγαζο δεν με βοήθησε ιδιαίτερα σ' αυτόν τον τομέα. Σιγά σιγά ωρίμασε μέσα μου η ιδέα αλλά και βρήκα ενα πιο ειδικό πρόγραμμα για τη δουλειά. Το photomatix που χρησιμοποιώ τώρα με βοήθησε να πετύχω καλύτερο αποτέλεσμα όντας απλό στή χρήση (αρα και παραγωγικό) παράλληλα διαθέτοντας πολύ καλό έλεγχο στο αποτέλεσμα.
Καλό βράδυ.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια