Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Μετέωρα κι η σκιά μου


5 σχόλια:

Giorgos Rethymno είπε...

Ωραία και τα Μετέωρα καλή και η σκιά σου.Λιγότερο Sharpen νομίζω θα την έδειχνε πιο φυσική.Παραείναι καθαρή για τα μάτια μου.

Γιώργος Πλατάκης είπε...

Μάλλον που αδυνάτισες (αν κρίνω από τη σκιά σου...)

Όσο για την οξύτητα θα συμφωνήσω με το Γιώργο: Μου σπάνε τα νεύρα αυτοί οι L φακοί (μάλλον επειδή είναι πολύ ακριβοί για μένα...)

Μπλιάχξ που λέει κι η κόρη μου.

Thanassis Spanias είπε...

Είδες Γιώργο τι σου κάνει μια σκιά, στυλάκι!
Όσο για τους φακούς όπως σου είπα ήδη άρχισα να τους ξύνω για να χάσουν λίγο σε οξύτητα! χα χα!

Giorgos Rethymno είπε...

Αλήθεια κιόλας,έχεις ανεβάσει την οξύτητα μέσω του DPP της Canon ή είναι στο 0;

Thanassis Spanias είπε...

Στη μηχανή μου (1DMkII) η οξύτητα είναι στο μηδέν (αυτό σημαίνει -3 τουλάχιστον για τις υπόλοιπες Canon, έτσι είναι κι οι υπόλοιπες ρυθμίσεις, τη επιθετική επεξεργασία μέσα στη μηχανή την υιοθέτησε αργότερα η Canon) Στο DPP κάνω πάντα post prossecing φυσικά και sharpening.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια