Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Αχλαδιάς Ξέσπασμα

2 σχόλια:

Μαραγκάκη Αristea Delacroix είπε...

Να δωσω μια ιδεα;
την επομενη φορα προσπαθησε να βαλεις ενα τελιως σκουρο φοντο πισω απο το φυτο-ανθος!
γιατι;
παρατηρησε οτι τα λεπτα χαρακτηριστικα του διαγραφονται καλυτερα στο πανω μισο της εικονας, ενω στο κατω μισο η προσοχη του ματιου σου αποσπαται απο το ροζ-κοκκινοπο και το γκριζογαλανο!
παντος εχω την "εχωσα"στο αρχειο μου Βασιλη, μου δινει μια πολυ ωραια ιδεα για τον καμβα μου!
σε ευχαριστω πολυ, και θα περιμενω και αλλες παρομοιες ληψης!

Vassilis terzis είπε...

Σωστή η παρατήρηση σου Αριστέα.
Την "ανέβασα" όπως την τράβηξα, χωρίς καμία επέμβαση, καμία επεξεργασία.
Μου έκανε εντύπωση ο ανοιξιάτικος οργασμός της απιδιάς,με τον γυρεόκοκκο έτοιμο για επικονίαση και δεν έδωσα σημασία στα υπόλοιπα.
Σ' ευχαριστώ.

Φραγμα Γιουρδη Ουαλια